Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Pakości zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://pakosc.budzetyjst.pl.
- Data publikacji:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna - strona jest w pełni zgodna z ustawą z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data sporządzenia: 2019-12-30
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Sylwia Rygielska
- E-mail: [email protected]
- Numer telefonu: 525666087
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
- wejście od ulicy Barcińskiej znajduje się na poziomie gruntu umożliwiając dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową gdzie można skorzystać ze schodołazu gąsięnicowego, przy pomocy którego mogą dostać się do głównego holu osoby poruszające się na wózku inwalidzkim o łącznej wadze do 120 kg
Dostosowanie korytarzy
- dla osób z niepełnosprawnością ruchową dostępny jest tylko korytarz w holu głównym oraz wejście na poziomie gruntu od ul. Barcińskiej. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, na poziomie holu głównego
Dostosowanie schodów
- schody w budynku nie są dostosowane
Dostosowanie wind
- w budynku nie ma windy
Dostosowanie pochylni
- w budynku nie ma pochylni
Dostępność pochylni
- w budynku nie ma pochylni
Dostępność pętli indukcyjnych
- w budynku brak pętli indukcyjnych
Dostosowanie parkingów
- parking Urzędu od ul. Barcińskiej posiada wyznaczone miejsce parkingowe do osób z niepełnosprawnością
- istnieje możliwość wykorzystania samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim
Prawo wstępu z psem asystującym
- do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
Dostępność tłumacza migowego
- potrzebę skorzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się należy zgłosić, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z Koordynatorem ds. dostępności na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie 525665024